loading...

وبلاگ هواداران مرتضی پاشایی

متن آهنگ بغض از مرتضی پاشایی   متن آهنگ بغض از مرتضی پاشایی   ♫♫♫ بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم باز کاغذام با تو خط خطی شد   خدا این حس و حال و دوست ندارم

mohammad بازدید : 4844 شنبه 07 دی 1392 نظرات (1)

متن آهنگ بغض از مرتضی پاشایی

 

متن آهنگ بغض از مرتضی پاشایی

متن آهنگ بغض از مرتضی پاشایی

 

متن آهنگ بغض از مرتضی پاشایی

♫♫♫

بغضم گرفته وقتشه ببارم

چه بی هوا هوای گریه دارم

باز کاغذام با تو خط خطی شد

 

خدا این حس و حال و دوست ندارم

باز دور پنجره قفس کشیدم ، دوباره عطرت و نفس کشیدم

قلم تو دست من پر از سکوته ، دوباره از ترانه دست کشیدم

باز خاطرات تو همین حوالیه

حالم همینه و یه چند سالیه

جای تو خالیه

جز تو تمام شهر میدونن حالمو

مثل کبوترم که سنگ آدما شکسنه بالمو

این قلب بی قرار و از تو دارم

این حس انتظار و از تو دارم

اسمت هنوز دور گردنم هست

من این طناب دار و از تو دارم

اسمت نوشته رو بخار شیشه ، دلی که بی تو باشه دل نمیشه

من موندمو یه سایه توی خونه ، میترسم اونم حتی رفتنی شه

♫♫♫

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مــائـــده ( عاشق مرتضي پاشايي ) در تاریخ 1393/02/09 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

آهنگ فوق العاده ست مرسـتي مرتضي جووووون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بهترین تراک آلبوم« یکی هست» کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 702
  • بازدید ماه : 702
  • بازدید سال : 14,056
  • بازدید کلی : 679,663